آنتن بی سیم Mohu AirWave


آنتن بی سیم Mohu AirWave

وسایل الکترونیکی بی سیم!

با پیشرفت تکنولوژی که این روزها شاهد آن هستیم، روش استفاده از ابزارها هم تغییر کرده اند. این روزها اکثر وسایل الکترونیکی در شکل و ظاهری کاملا متفاوت با سالهای گذشته وارد بازار دنیا میشوند. یکی از اساسی ترین تغییراتی که در دنیای امروز مشاهده میکنیم حذف سیم و کابل از وسایل الکترونیکی است. از موس و کیبورد و تجهیزات شبکه گرفته تا این اواخر هندزفری و شارژر. ما اما در این مقاله به بررسی یک مدل از آنتن های بیسیم میپردازیم که بحث داغ نمایشگاه ها است.

آنتن شرکت Mohu که AirWave نام دارد و به تازگی از آن رونمایی شده است.

بررسی آنتن بی سیم Mohu AirWave

یکی از مشکلات کنونی در زندگی شهری بین ساختمان های متراکم، ضعیف شدن سیگنال های تلویزیونی در برخی قسمت های منزل و نیاز به کابل کشی های متعدد است. به خاطر این، بسیاری افراد مجبورند جایگاه تلویزیون را با توجه به سیگنال دهی آن انتخاب کنند. یکی دیگر از مشکلاتی که اصولا برای کاربرانی که از آنتن‌ها استفاده می‌کنند پیش می‌آید، این است که نمی‌توانند سیگنال پرقدرتی برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی دریافت کنند.

حال شرکت Mohu که از تولیدکنندگان باسابقه آنتن های حرفه ای به شمار می رود، محصولی به نام AirWave را معرفی کرده. این محصول همه مشکلات فوق را با تکنولوژی بیسیم مرتفع می سازد. کافیست این دیوایس 150 دلاری را به برق متصل کرده و در هر قسمتی از خانه قرار دهید، تا با حداکثر کیفیت به دریافت کانال های تلویزیونی بپردازد. سپس آنها را به به فرمت موردنظر تبدیل میکند و از طریق وای فای به اپلیکیشن مربوطه روی پلتفرم هایی همچون اپل تی وی، یوکو، فایر تی وی، آی او اس، اندروید یا مرورگر وب انتقال دهد.

AirWave دارای اپلیکیشنی نیز هست که می‌توان آن را روی دستگاه‌های اندرویدی و آی‌اواس نصب کرد و به تماشای برنامه‌های تلویزیونی پرداخت.

گفتنیست با این کار، دیگر نیازی به تغییر ورودی تلویزیون نیست و اپلیکیشن Mohu در کنار دیگر سرویس های استریم آنلاین همچون نتلفیکس، آمازون، هولو و غیره جای می گیرد.

در AirWave از فناوری ClearPix شرکت موهو نیز استفاده شده که با تنظیمات سخت افزاری بر اساس شدت سیگنال، بهترین گیرندگی را به همراه خواهد آورد.

تاریخ عرضه

انتظار می‌رود این آنتن بهار سال آینده روانه بازار شود.



برچسب ها: Mohu AirWave , آنتن wireless , آنتن بی سیم , سیم , کابل ,
[ بازدید : 173 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 12 بهمن 1398 ] [ 12:16 ] [ مهسا ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]