حقایقی که شاید راجع به چستر بنینگتون نمی دانستید


حقایقی که شاید راجع به چستر بنینگتون نمی دانستید

۱- بنینگتون در ۲۰ مارچ ۱۹۷۶ در فونیکس ایالت آریزونا چشم به جهان گشود.نام کامل او چستر چارلز بنینگتون می باشد.

۲- مادرش پرستار بود و پدرش در اداره جرایم و پلیس کار می کرد. پدرش در بخش تعارضات جنسی به کودکان اهم فعالیت هایش را انجام می داد و بسیاری مواقع به علت مشغله زیاد روزها به خانه نمی آمد و سر شیفت می ماند.

۳- بنینگتون ازکودکی به موسیقی علاقه پیدا کرد. گروه STONE TEMPLE PILOTS بند مورد علاقه او بود و در تولد دوران کودکی اش آرزو کرد روزی عضو این گروه باشد.

۴- والدین او هنگامی که بنینگتون تنها ۱۱ سال داشت از هم جدا شدند و پدرش حضانت او را بر عهده گرفت.

۵- بنینگتون در کودکی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته بود و این مساله را با پدرش که خودش جزو کادر مبارزه با این نوع جرایم بود تا مدت ها از ترسش در میان نگذاشت.

۶- بعد از طلاق والدین در سنین نوجوانی بنینگتون شروع به مصرف ماریجوانا و الکل و کوکاین و قرص های ال اس دی کرد.

۷- بعدها که مصرف مواد مخدر را کنار گذاشت بارها و بارها در مصاحبه ها و فعالیت هایش علیه مصرف این گونه مواد سخنرانی کرد.

۸- در یکی از تورهای لینکین پارک در حین اجرا کاملا مست شده بود.

۹- راستی ترک مواد مخدر و نوشیدنی های الکلی را که در سال ۲۰۱۱ انجام داد با شعاری بسیار ساده شروع کرد:چیزی نیست!فقط نمیخوام اون آدم سابق باشم.

۱۰- در سن ۱۷ سالگی به نزد خانه مادرش نقل مکان کرد و البته بعد از آنکه مادرش مصرف مواد او را فهمید تا مدتی وی را در اتاقش حبس کرد.

۱۱- قبل از اینکه به عنوان یک موزیسین حرفه ای کار خود را شروع کند در یکی از شعب رستوران برگرکینگ پادویی می کرد.

۱۲- به علت لاغری بیش از حد در سنین نوجوانی بارها و بارها در دبیرستان توسط قلدرها و زورگوها مورد حمله قرار گرفت.خودش در مصاحبه هایش اظهار داشته که مثل نی قلیون های استخوانی بودم و کسی از من خوشش نمی آمد.

۱۳- اولین خوانندگی اش را با گروهی به نام شان دودل و دوستانش شروع کرد.

۱۴- این گروه در سال ۱۹۹۳ کاستی را به همراه سه آهنگ بیرون دادند.بعدها او و خود شخص شان داودل یک گروه جدی زدند به اسم سردرگمی خاکستری.

۱۵- گروه موسیقی جدیدشان سه آلبوم به جهان موسیقی عرضه کرد. آلبوم دمو در سال ۱۹۹۳ و آلبوم مرا بیدار کن ۱۹۹۴ و امروز آفتابی نیست ۱۹۹۷٫ بنینگتون در سال ۱۹۹۸ گروه را ترک کرد ولی به راحتی یک بند موسیقی دیگر برای همکاری پیدا نکرد.

۱۶- آلبوم HYBIRD THEORY از گروه لینکین پارک نشان الماس را از صنعت موسیقی آمریکا در سال ۲۰۰۵ دریافت کرد و یکی از پرفروش ترین آلبوم های دهه شناخته شد.

۱۷- در کنار کار بر آلبوم های لینکین پارک (نظریه دورگه (۲۰۰۲–۲۰۰۰) متئورا (۲۰۰۴–۲۰۰۲) طرح‌های جانبی (۲۰۰۴–۲۰۰۶) دقایقی تا نیمه شب (۲۰۰۶—۲۰۰۹) آلبوم یک هزار خورشید (۲۰۱۰–۲۰۰۸) آلبوم موجودات زنده (۲۰۱۲) شارژ مجدد و پروژه‌های جانبی (۲۰۱۳) ضیافت شکار (۲۰۱۴) یک نور دیگر (۲۰۱۷) وی گروه خودش به نام DEAD BY SUNRISE را در سال ۲۰۰۵ تاسیس کرد.سبک موسیقی گروه لینکین پارک ترکیبی رپ راک و رپ متال و خود هارد راک و آلترناتیو متال است.

۱۸- اولین آلبوم گروه خودش در ۱۳ اکتبر سال ۲۰۰۹ عرضه شد.

۱۹- بنینگتون رتبه ۴۶ را در بین صد خواننده برتر موسیقی متال در رتبه بندی معتبر Hit Parader گرفته بود.

۲۰- با گروه مورد علاقه دوران نوجوانی اش یعنی stone temple pilots در سال ۲۰۱۳ همکاری مشترکی انجام داد.

۲۱- بنینگتون یک بار با الکا برند زندگی مشترک را آغاز کرد و یک بار با سامانتا ماری الیت در ۳۱ اکتبر ۱۹۹۶٫سپس با تالیندا ان بنتلی یکی از مدل های یکی از مجلات مدلینگ معروف آمریکایی ازدواج کرد. از زندگی مشترک اولش دو فرزند و از دومی یکی و آخری سه فرزند داشت.

۲۲- نام فرزندان او له ترتیب جیمی و عیسی و دراون سباستین و تایلر لی و دوقلوهایی به نام لیلی و لیا بود.

۲۳- او و همسر سومش یعنی تالیندا بارها و بارها توسط یک هکر به اسم دون داونسند نزدیک به یک سال مورد تهدید واقع می شدند.ایمیل های تهدید آمیز و دسترسی به اکانت این دو در شبکه های مجازی جرم او بود که به همین سبب دو سال حبس برایش بریده شد.

۲۴- بدن بنینگتون پر از تاتو و خالکوبی است.

۲۵- او برای یک باشگاه خالکوبی که برای دوستش یعنی شان داودل بود تبلیغات زیادی می کرد و خالکوبی های خودش را آنجا انجام می داد.

۲۶- در زمان ازدواج نسختش چون به مقدار کافی پول نداشت که حلقه مراسم عروسی را بخرد خود و همسرش نقش انگشتر را روی دست هایشان خالکوبی کردند.

۲۷- وی به صورت افتخاری نیز در سینما نقش هایی بسیار کوتاه بازی کرده است. در فیلم های crank و crank II و فیلم اره.

۲۸- او بارها و بارها از چنگال مرگ فرار کرده بود. یک بار در طی برگزاری یک تور عنکبوتی سمی او را نیش زد.کمرش در سال ۲۰۰۷ طی یک سقوط شکسته بود و….

۲۹-او دیشب در سن ۴۱ سالگی در شب سالگرد تولد کریس کرنل؛یکی از دوستان خوبش که وی هم پارسال مرده است؛ با حلق آویز کردن خود به زندگی هنری اش خاتمه داد. بدن بی‌جان چستر بنینگتون در ساعت ۸ شب به وقت ایران توسط همسر سومش در خانه شخصی شان کشف شد. بعضی می گویند دلیل خودکشی او ، عدم کنار آمدن با مساله تجاوز در دوران کودکی اش بوده است. مساله ای که امروزه خوشبختانه در کشور ما مورد توجه قرار گرفته است و برای آن راهکارهایی ارایه می شود.کاش این صحبت ها و نگرانی ها مختص به این چند روز نباشد.


برچسب ها: حقایقی که شاید راجع به چستر بنینگتون نمی دانستید ,
[ بازدید : 150 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 17 مرداد 1396 ] [ 14:07 ] [ مهسا ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]