جاذبه های گردشگری اسپانیا


جاذبه های گردشگری اسپانیا

فرهنگ اسپانیایی به خاطر تاریخ و قدمت طولانی این کشور از جنبه‌های گوناگون هنر گرفته تا کشاورزی و آشپزی و موسیقی تحت تأثیر دیگر کشورهای اروپایی و مدیترانه‌ای بوده است و با وجود جنبه‌های قدرتمندی از میراث فرهنگی روم که در اسپانیا متجلی است، نمی‌توان آن را کشوری لاتین به حساب آورد. فهرست دیدنی‌های اسپانیا تمامی ندارد و به هر نقطه‌ای که پا می‌گذارید یک جاذبه گردشگری ساعت‌ها شما را به خود مشغول خواهد کرد. این کشور دوست‌داشتنی مانند فروشگاهی است که برای تمامی سلیقه‌ها چیزی برای ارائه دارد، پس خود را برای یک تور اسپانیا آماده کنید.

اسپانیا از نظر جغرافیایی

کشور اسپانیا در جنوب‌غربی قاره اروپا قرار گرفته و کلید ورود به آب‌های مدیترانه از طریق اقیانوس اطلس را در دست دارد، همچنین مرز این کشور با همسایه‌ي غربی‌اش پرتغال (به طول ۱۲۱۴ کیلومتر) طولانی‌ترین مرز یکپارچه در اتحادیه اروپا است. جزایر بالئاری (Islas Baleares) و ایبیزا (Ibiza) در دریای مدیترانه و جزایر قناری (Islas Canarias) در اقیانوس اطلس که از دیدنی‌ترین و پربازدید‌ترین جزایر جهان هستند فقط بخش کوچکی از اسپانیا را تشکیل می‌دهند.

آب و هوای اسپانیا

آب و هوای شهر‌های بندری و ساحلی اسپانیا تقریباً در تمامی فصول سال مناسب‌ هستند و در زمستان‌ این سواحل پر از گردشگرانی می‌شوند که از سراسر دنیا به اسپانیا آمده‌اند، در این زمان برخی مناطق نظیر مالاگا دمایی نزدیک به 16 – 17 درجه سانتی‌گراد دارد، در حالی که دمای شهر مادرید در همان زمان حدود یک درجه سانتی‌گراد است.


در حال حاضر اسپانیا دومین کشور بزرگ در صنعت گردشگری جهان به حساب می‌آید و طبق آمار سازمان جهانی گردشگری (unwto)، در سال 2015 این کشور با پذیرایی از حدود 68.2 میلیون مسافر توانسته رتبه سوم جدول پر بازدید‌ترین کشور را از آن خود کند. اسپانیا با ۴۵ اثر مورد حمایت یونسکو پس از ایتالیا و چین در رده سوم جهان قرار دارد اما این جاذبه‌ها تمام دیدنی‌های اسپانیا نیست؛ کشور ماتادور‌ها شهرتش را مرهون مردم، فرهنگ، هنر، غذاها و آداب و رسوم خاصش است. با توجه به تمامی جاذبه‌ها و فرهنگ خاص، اسپانیا را می‌توان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های تور اروپا دانست.


[ بازدید : 127 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 25 تير 1396 ] [ 14:33 ] [ مهسا ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]