۱۰ جاذبه گردشگری برتر در ایتالیا


۱۰ جاذبه گردشگری برتر در ایتالیا

ایتالیا کشوری با سابقه تاریخی است. سفر به ایتالیا آرزوی خیلی هاست. اگر برای تعطیلات ایتالیا را انتخاب کرده اید، مطمئنا در پی یافتن جاذبه های ایتالیا هستید که بتوانید نهایت لذت را از سفرتان ببرید. در ادامه با ما همراه باشید تا با ۱۰ مکان دیدنی برتر در ایتالیا آشنا شوید و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

۱- کلوسئوم Colosseum

برای مسافران کلوسئوم از مکان هایی است که باید ببینند. این آمفی تئاتر بزرگ که در نوع خود بزرگترین جایی است که تاکنون توسط امپراطوری روم ساخته شده است و یک مدل برای امکانات ورزشی است که تا به دوران مدرن باقی مانده است و یک یادآوری برجسته از دوران باستان وتاریخ گسترده ای از رم است.

۲- کانال های ونیز Venice Canals

گوندولا سواری سنتی است که قرن ها در بین مسافران ونیز مرسوم است. ونیز شهری جزیره ای است و در خیابان های شهر، کانال های طولانی دارد. در بین کانال ها ساختمان های قدیمی می بینید که برای صدها سال دست نخورده باقی مانده اند. معروف ترین کانال ونیز، گراند کانال نام دارد و یکی از زیباترین مکان ها برای گرفتن عکسهای عاشقانه است.

۳- پمپئی Pompeii

خرابه های شهر پمپئی، بر اثر انفجار آتشفشان كوه وزوو به وچود آمده است. کاوش و حفاری بقایای خانه ها، بازارها، حمام ها، معابد، تئاترها، نشان از زندگی باستانی دارد. گردشگران تور ایتالیا می توانند با رفتن به این شهر، از روم ۲۰۰۰ سال قبل دیدن کنند.

۴- برج کج پیزا Leaning Tower of Pisa

برج کج پیزا یکی از مهمترین جاذبه های شهر پیزاست. شهرت این برج به دلیل نقص به وجود آمده در آن است. آغاز ساخت این برج در دوره رنسانس در ۹ آگوست ۱۱۷۳ به انجام رسید و پس از ۱۷۷ سال ، سرانجام در سال ۱۳۵۰ کار ساخت آن به پایان رسید. برج کج پیزا با وجودی که تنها برج کج جهان نیست، ولی مشهورترین آن در کل جهان می‌باشد. امروزه بازدیدکنندگان می توانند از پله های برج بالا روند و سراسر شهر پیزا را ببینند.

۵- دریاچه کومو Lake Como

دریاچه کومو یکی از دیدنی ترین مناطق ایتالیاست. هوای خوب، آب، منظره ی کوهستانی از ویژگی های این منطقه زیبا از محسوب می شود. در این منطقه ویلاها و کاخ های بسار مجللی وجود دارد. ثروتمندان تعطیلات را در دریاچه کومو می گذرانند. این دریاچه یکی از جاذبه‌های گردشگری ایتالیا و دیدنی های ایتالیا به شمار می‌رود و در آن فعالیت‌های تفریحی از جمله ماهی‌گیری انجام می‌شود.

۶- ساحل آمالفی Amalfi Coast

ساحل آمالفی میراث جهانی یونسکوست که در ساحل جنوبی شبه جزیره سورنتین در استان سالرنو در جنوب ایتالیا قرار دارد. شهرهایی بر روی دامنه کوه های شیب دار که به سوی دریا می روند. یکی از شهرهای اصلی این منطقه Positano است اما کل منطقه محبوب گردشگران تور اروپامی باشد. این منطقه از مناطق مورد علاقه ثروتمندان جهان است که برای تعطیلات آمالفی را انتخاب می کنند.

۷- کلیسای سانتا ماریا دل فیوره فلورانس Florence Duomo Santa Maria del Fiore

سانتا ماریا دل فیوره یکی از بهترین کلیساهای جامع در جهان است که در سال ۱۲۹۶ میلادی ساخته شده است. در سال ۱۴۳۴ بزرگ ترین گنبد قرمز و آجری سراسر دنیا، توسط فیلیپو برونلسکی بنا شد. برج ناقوس کلیسا بر پایه ای ۸۲ متری ساخته شده است. در مجموع ۴۱۴ پله را باید بپیمایید تا به برج ناقوس برسید و نمایی فوق العاده از فلورانس را ببینید. این کلیسا از جمله جاذبه های محبوب گردشگران جهانی است.

۸- پنج سرزمین Cinque Terre

Cinque Terre که به پنج روستا ترجمه می شود، پنج روستای ساحلی با صخره های شیب دار و تپه است. مونته روسو آل ماره، ورنزا، Corniglia، مانارولا و ریوماگیوره نام این پنج روستا هستند. یکی از مشخصه های این روستا وجود تعداد زیاد قایق در کنار اسکله آن است. قایق سواری ، شنا کردن در دریای آرام و آبی ، پیاده روی و تماشای غروب آفتاب در کنار دریا از دلایلی است که توریست های زیادی را به این منطقه می کشاند.

۹- شهر واتیکان Vatican City

واتیکان خانه ی باارزش ترین مجموعه های هتری جهان است. کلیسای سنت پیتر و میدان سنت پیتر از جمله جاذبه های واتیکان هستند. همچنین کلیسای سیستین به خاطر معماری و تزئینات فرسکوی هنرمندان عصر رنسانس همچون میکل آنژ، ساندرو بوتیچلی، پیترو پروجینو، پینتوروچیو و دیگران مشهور است.

۱۰- رومن فروم Roman Forum

.

رومن فروم همان چیزی است که در نگاه اول شما را به رم باستان میبرد. اهمیت تاریخی این مکان به عنوان قلب امپراتوری روم نمی تواند اغراق آمیز باشد. این میدان مرکز بازرگانی، سیاسی و مذهبی رم باستان بوده است و طاق سپتیموس سوروس، معبد ساترن، طاق تایتوس و خانه وستال ها در این میدان بوده است. پیاده روی در فاصله ساختمان ها بسیار لذت بخش و دوست داشتنی است.


برچسب ها: ۱۰ جاذبه گردشگری برتر در ایتالیا ,
[ بازدید : 153 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 24 آبان 1396 ] [ 10:01 ] [ مهسا ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]