روش‌های هوشمند خرید لباس (بخش اول): با صرف کمترین هزینه، بیشتر سود را ببریم


روش‌های هوشمند خرید لباس (بخش اول): با

سالانه پول زیادی صرف خرید لباس‌های متنوع می‌کنیم. قطعه‌های شاخص مد و لباس، لباس‌هایی با طرح‌های گوناگون، لوازم جانبی مد و هرچه که در تکمیل کردن یک ظاهر کامل لازم است. از لباس‌های ساده و شیک آقایان و زیبا و رنگارنگ بانوان گرفته تا معضل لباس‌های کودکان که با چشم بر هم زدنی ردش می‌کنند. در ادامه به روش‌های هوشمند خرید لباس می‌پردازیم. روش‌هایی که به کمک آن‌ها می‌توانید با صرف مناسب‌ترین و ترجیحاً کمترین مبلغ، بیشترین کاربرد را از یک قطعه لباس ببرید.

persianpishraneh.com

۱- برای خرید یک قطعه لباس بیشتر خرج کنید!

درست است. به جای یک قطعه لباس ارزان قیمت و ناآشنا، کمی بیشتر سر کیسه را شل کرده و یک جنس معتبر تهیه کنید. هرچه مواد اولیه و نحوه دوخت لباس با کیفیت‌تر و دقیق‌تر باشد، بدون شک ماندگاری آن‌هم بیشتر است. کمی در انتخاب‌های گذشته خود دقت کنید. این سؤال را از خود بپرسید. شلواری که تنها دلیل خریدش ارزانی آن بود، چه مدت برای شما کار کرد؟ سپس آن را با ماندگاری شلواری خوش دوخت و فاخر مقایسه کنید که بابتش چند برابر یک شلوار عادی پرداخت کردید.

طبیعی است که این مورد برای کودکان در حال رشد که همه ساله سایز متفاوتی دارند، قابل چشم پوشی است.

۲- بهترین موقع برای خرید

دیگر کلیشه شده و بانوان در آن تخصص دارند. اما حراجی‌ها زمان مناسبی برای خرید و روش‌های هوشمند خرید لباس هستند. بهتر است به دنبال حراجی‌های آنی نباشید و به بودجه خود شوک وارد نکنید. یکی از بهترین روش‌های هوشمند خرید لباس نشانه گرفتن حراجی‌های مشخص سال است. برای آن‌ها برنامه ریزی کنید. از جمله حراجی‌هایی که زمان بندی مشخصی دارند می‌توان به حراجمعه (بلک فرایدی)، حراج نوروزی، شب یلدا، اول مهر و حراج‌های فصلی اشاره کرد.

۳- لباس‌ها را مرتب نشورید…

منظور ما این نیست که با لباس‌های کثیف و بد بو تردد کنید. منظور لباس زیر هم نیست. اما وسواس نشان دادن بر روی امر شست شوی لباس‌های اصلی، برای یک قطعه لباس کشنده است. شست و شوی مناسب و مرتب بدن و استفاده از عطر و اسپری نیز تأثیرگذار است. اما زیاده‌روی در شستشو یا شستشوی اشتباه باعث از ریخت افتادگی، رنگ‌رفتگی و غیرقابل استفاده شدن لباس می‌شود. نتایجی که در نهایت شما را مجبور به پرداختن مبالغ بیشتر برای لباس‌های جایگزین می‌شود.

۴- مراقبت بهتر از لباس‌ها

نیازی نیست گران‌ترین و مجلل‌ترین لباس‌ها را به تن کنید. مهم تمیزی و منظم بودن ظاهر کلی شماست. همان‌طور که گفتیم، وسواس نداشته باشید. اما هر وقت نیاز به شستن دیدید، لباس‌ها را بشویید. برخی لباس‌های ظریف‌تر را بهتر است به دست ماشین لباسشویی نسپارید. به هنگام شستن حتماً به دستورالعمل ارائه‌شده بر روی لباس مراجعه کنید. در مورد بحث تا کردن، اتو و نحوه صحیح آویزان شدن پوشاک مطالعه کنید. هنگامی که بر ماندگاری و از دست نرفتن جنس پارچه مسلط شوید، درزمینهٔ اقتصادی پیروز میدان هستید.


persianpishraneh.com


برچسب ها: روش‌های هوشمند خرید لباس (بخش اول): با صرف کمترین هزینه، بیشتر سود را ببریم ,
[ بازدید : 130 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 19 مهر 1396 ] [ 9:28 ] [ مهسا ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]