۱۰ اکسسوری و لباس مردانه ضروری که باید در کمد هر مردی باشد


۱۰ اکسسوری و لباس مردانه ضروری که باید در کمد هر مردی باشد

برخی از انواع لباس مردانه را می‌تواند تقریبا با هر چیزی ست کرد و برای هر موقعیتی مناسب‌اند. در ادامه بابامیلو بلاگ همراه باشید تا با ۱۰ لباسی آشنا شوید که هر مردی باید در کمد لباس خود داشته باشد.

شاید شما هم شنیده باشید که برخی از انواع لباس مردانه، هیچ وقت از مد نمی‌افتند و به اصطلاح «کلاسیک» هستند. این لباس‌ها تقریبا برای تمام موقعیت‌ها مناسبند و می‌توان آن‌ها را به راحتی با همه چیز پوشید. در این مقاله ۱۰ نمونه از آن‌ها را بررسی می‌کنیم که باید در کمد لباس هر مردی باشد.


پیراهن آکسفورد سفید

همه‌کاره‌ترین پیراهن دنیا. این پیراهن مردانه را می‌توان به راحتی با هر شلوار رسمی و هر کتی ست کرد و نیز، می‌توان آن را با یک جفت شلوار جین پوشید و همچنان خوش‌پوش به نظر رسید. برای اینکه آکسفورد سفید برای استفاده در هر موقعیتی مناسب باشد، هنگام انتخاب به قد پیراهن هم توجه کنید. به عبارت دیگر، قد پیراهن باید به اندازه کافی بلند باشد که به درون شلوار باقی بماند و در عین حال، روی شلوار هم زیبا به نظر برسد.

شلوار جین راسته تیره

دلیل ما برای تاکید روی راسته بودن شلوار این است که بتوان آن را با یک کت تک پوشید و با اضاف کردن یک جفت کفش رسمی، همچنان خوش‌تیپ بود. هماهنگ کردن شلوار جین راسته با دیگر لباس‌ها، چه رسمی و چه خودمانی، کار راحتی است و می‌توان آن را با هر چیزی ست کرد.

توصیه می‌کنیم که اولین شلوار جینی را که به چشمتان خورد نخرید و کمی وسواس به خرج دهید. به هنگام خرید، جین‌های مختلفی را امتحان کنید و شلواری را انتخاب کنید که کاملا ایده‌آل است. همچنین، پیشنهاد می‌کنیم نوع دوخت آن‌ّها را هم مورد بررسی قرار دهید تا با انتخاب مورد مناسب، مدت طولانی‌تری از شلوار جین خود استفاده کنید.

کراوات تیره تک رنگ

این کراوات باید ساده و به رنگ آن به اندازه کافی خنثی باشد تا با هر کت و شلوار، سوئی‌شرت و پیراهنی ست شود. پیشنهاد ما، انتخاب رنگ‌های سورمه‌ای، طوسی و یا مشکی است. همچنین، توصیه می‌کنیم که ترجیحا کراواتی باریک انتخاب کنید که حداکثر پهنای آن از حدود ۸ سانتی‌متر تجاوز نکند. البته، گفتنی است که کراوات بیش از حد باریک هم چندان جذاب نیست.

اگر می‌توانید کراواتی را بخرید که از پارچه بافت‌دار مانند بافت ابریشم یا پشم تهیه شده باشد زیرا این کار جزئیات ظریفی به تیپ کلی شما اضافه می‌کند. در غیر این صورت، همیشه گزینه‌های ساده را انتخاب کنید.

کت سورمه‌ای

نویسنده این مقاله، معمولا پیشنهاد می‌کند که یک دست کت و شلوار سورمه‌ای بخرید زیرا هم در کنار هم فوق‌العاده هستند و هم می‌توان از آن‌ها به صورت جدا استفاده کرد. اما، ممکن است خریدن یک دست کت و شلوار برای برخی از افراد توجیه اقتصادی نداشته باشد و انجام این خرید برایشان میسر نباشد. در این صورت، بهتر است پول خود را صرف خریدن یک کت تک با کیفیت کنید تا این که یک کت و شلوار معمولی بخرید.

هنگام خرید به این نکته توجه کنید که رنگ کت باید به اندازه کافی تیره باشد که بتوان از آن در موقعیت‌های نیمه رسمی استفاده کرد. به بیان بهتر،‌ رنگ کت باید به شکلی باشد که بتوان آن را با هر چیزی ست کرد و تیپی نیمه رسمی داشت.

کفش راحتی موقر

هر چقدر درباره این مورد بگوییم باز هم نمی‌توانیم حق مطلب را ادا کنیم. به جای کفش‌های راحتی شلوغ و پر زرق و برق که بیشتر برای باشگاه مناسب هستند، بهتر است به سراغ جنس‌های چرم‌مانند و مدل‌های ساده بروید. نکته آخر این‌که هیچ‌وقت تمیز نگه داشتن آن‌ها را هم فراموش نکنید.

تی‌شرت طوسی یقه گرد

این مورد چندان هم نیاز به توضیح ندارد. از آن‌جا که رنگ طوسی با هر رنگ دیگری هماهنگی دارد، به سادگی می‌توان این تی‌شرت با دیگر لباس‌ها ست کرد. مدل یقه گرد آن نیز تقریبا برای انواع شکل صورت مناسب است. می‌توان با ست کردن این تی‌شرت با یک جفت شلوار جین تیره و یک جفت کفش راحتی شیک، بهترین تیپ ممکن را داشت، به ویژه در روزهایی که خیلی حوصله آماده شدن نداریم.

بلوز مشکی یقه هفت

یک لباس کلاسیک دیگر. هر مرد شیک‌پوشی می‌تواند با همراه کردن این بلوز با یک پیراهن سفید و یک شلوار رسمی، به سادگی ظاهری با وقار داشته باشد. همچنین، می‌توان آن را زیر کت پوشید و یا عصر‌های تابستان با یک جفت شلوار جین ست کرد.

شلوار کتان راسته

این شلوار هم درست مانند شلوار جین است. به هنگام خرید آن، به دنبال رنگ‌های بژ، کاراملی یا زیتونی بگردید زیرا این رنگ‌ها راحت‌تر با سایر لباس‌ها هماهنگ می‌شوند. اما، رنگ‌های طوسی و خاکی هم قابل قبول هستند.

پیشنهاد می‌کنیم که در زمان خرید مدل رسمی‌تر را انتخاب کنید و دست رد به سینه مدل‌های سنگ‌شور شده امروزی‌تر بزنید. این کار باعث می‌شود تا شلوار کتان شما برای موقعیت‌های رسمی‌تر هم مناسب باشد و در عین حال بتوان آن را در شرایط خودمانی‌تر هم پوشید.

کفش رسمی مشکی

رفیق شفیق موقعیت‌های رسمی‌تر. یک جفت کفش بند‌دار رسمی را هم می‌توان با شلوار جین و تی‌شرت پوشید هم با کت و شلوار. البته توصیه می‌کنیم برای موقعیت دوم کفشی مناسب باشد که جلوی آن ساده ‌باشد.

کت و شلوار طوسی

کت و شلوار طوسی تنها مورد در این فهرست است که نباید برای خرید آن از چیزی دریغ کنید. این لباس، همه‌کاره‌ترین کت و شلوار یک مرد است و حتی می‌توان از کت و شلوار آن به صورت مجزا استفاده کرد. از مصاحبه شغلی و ارائه در محیط کار گرفته تا مرسم عروسی و ترحیم، این کت و شلوار در هر موقعیتی کاربرد دارد و داشتن ظاهری بی‌نظیر را تضمین می‌کند.

کلام آخر:

با داشتن این ده لباس در کمد خود، می‌توانید چشم بسته لباس بپوشید و همچنان شیک و خوش‌پوش باشید. پس از این‌که از وجود این چند مورد اصلی و ضروری در کمد لباس خود مطمئن شدید، وقت آن است که پالت‌ّهای رنگی مختلف را هم امتحان کنید. به همین دلیل، شاید مقاله‌ّهای دیگر ما در بامیلو بلاگ برایتان جالب باشد.


برچسب ها: ۱۰ اکسسوری و لباس مردانه ضروری که باید در کمد هر مردی باشد ,
[ بازدید : 84 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 9 شهريور 1396 ] [ 12:57 ] [ مهسا ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]